Jeffrey Campbell in my ♥

Hej alla älskade!
Nu när jag satt och surfade runt på olika sidor hittade jag denna http://nahla.se/
Ni som följt min tidigare blogg kommer ihåg hur jag har tjatat om Jeffrey Campbell. För er nya läsare är det så att jag är fullkomligt förälskad i dessa skor. Jag är på gränsen till patetisk. Mina kompisar kulle köpt dem för länge sedan för att få tyst på mig.. om dom inte vore så dyra.
Det underbara med den här sidan är att de nu har en tävling där man kan vinna ett presentkort på 1000 kr! Så surfa in där allihopa ;)
Slänger in ett par bilder så er stackare som inte känner till vad Jeffrey Campbell är kan ha en chans att känna äkta kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0